Saturday, March 05, 2011

Sudah Tua Kah Aku ?

Cmna nak start ek ? ermm . benda first yg bermain dlm palotak aku skang ni ialah " dah berapa lama ek aku tak update blog nih ? " haha . whatever lah . kalau aku kerap update pun , sapa yg nak baca rite ?


Sejak aku tak update blog aku ni , dah bermacam benda yg jadi . ada yg cambest dan ada jugak yg camtakbest . hahak tamatnya aku di alam persekolahan maka bermulalah sesi baru dlm hidup aku . kerja ? mcm2 peristiwa kalau nak di ceritakan . haha tapi , itu semua pengalaman aku di alam remaja bak kata melly goeslow " saat-saat remaja yg terindah tak bisa terulang " . hohoho ;) ada manis ada pahit ada masam ada masin ada gaduh ada berbaik .hehe tiap-tiap malam lepak kedai 'sa' . skang yg tinggal cuma aku dengan Acap  membuang masa , duit dan tenaga tiap-tiap hari . hehek apa boleh buat ? tanam anggur ,biasa la kan . huhu emm Amar dah kerja lama dah ,kat GSC iaitu GOLDEN SCREEN CINEMA . ermm Luqman plak dh kerja jugak ,dia kerja buat pelamin ,dengan orang bisu . hehe lagi sunyi la hidup dia . haha tapi bagus drpd aku , takda kerja . adoiyai . ;( 


Whatever lah kan .

So , skang ni aku nak tanya . tua sangat dah ka aku ni ? baru 18 . tapi kan . . kenapa rambut aku berubah warna ? haha . nak tengok tak ? ( teruja ni . haha )


;) . maka aku pun sudah malas mau taip sebab internet pun lembab . maka aku pun sudah mau out . maka tamatlah cotet-cotet aku kali ini . yahaha :D semoga hidup ini akan lebih hepi-hepi dan hepi-hepi lagi . salam sejahtera .

1 comment:

gadis gule^gule said...

hahaha, mmg dh tua pn ! dh follow ! (: