Saturday, March 12, 2011

fuhh . .

Dengar tajuk bunyi macam lega ja kan . . .
Padahal tu la bunyi mengeluh . adoimak
Hurmm . . . duit duit . mana la aku nak cari duit .
Kerja ? herggghhh .
Cakap pasal kerja , Amar dah berhenti kerja . huhu
Ada la jugak geng aku , sama-sama tanam anggur . hakha ;D
Motor ? Kereta ? haha keerjaaaaaaaa pun belum dapat .
Kucing ?
Micheal dengan Michelle nampak bahagia ja dengan anak-anak .
Anak tiga-tiga macam dengan setan . haha
Asalkan diorang happy lah .
Tapi !
Mak aku la yang dok bising pasal binatang tu berak dalam rumah .
Ayam pulak ?
Okay-okay laa . makan cukup kot .
Cuma . .
Lampu reban diorang ja rosak . so malam tak leh makan la .
Hari tu beli 20 ekor .
20-1( michelle makan ) = 19
19-2( mati sebab sakit leher kot ) = 17
 17-2( ghaib entah kemana ) = 15
;)
Hamster ? oh Jonet dengan Monet ?
Diorang nampak macam dah tua nak mampos .
Anak-anak dua-dua boyot .
Bila nak beranak entah la .
Ermm .. awek ? haha
Hari ni ,7:44pm nanti ,genap la 3 bulan aku dengan Aja Chimmie .
;)
Korang nak tengok dia ?
Korang nak tengok haiwan-haiwan peliharaan aku ?
Hohoo aku malas betul nak bangun ambil pen-drive .
Dan aku jugak dah tak guna phone berkamera sekarang .
So , tak banyak la picture yang boleh aku kongsikan dengan korang .
Gitar ? oh what's up with Rogayah ?
She's fine .
But , she just lost her tail .
So that now she had to stand by her butt lahh .
Haha ini semua angkara Luqman !
Aku nak cipta lagu lagi lahh .

Eh , sudah-sudah la eh .
Orang dah azan tu .
Bye Bye .
;)

No comments: